Fredag dag

Idag blir en städdag för mig. Lillan har nyss vaknat, och under tiden hon sov hann jag duscha, sminka mg, klä på mig och städa köket. Pkus prata med Petra i 45 min i telefon. Vet inte varför hon fick för sig att sova så länge, men det var ganska skönt. Nu ska jag ta tag i toaletten, vardagsrummet och sovrummet, sen blir det nog att pillra på i lillans rum. Tänkte skära till madrassen och så.

Igår var vi ju hos pappa på fika, Jossan blev jättenöjd över presenten. Hon fick en mp3, en rosa på 2 gb. =)
Nicke skjutsade hem mig och lillan vid sju, för hon var supertrött. Det blev en tidig kväll för henne, men hon sov ändå fram till sju, och sen somnade vi om och sov till halv nio. Igårkväll var jag på jättekonstigt humör, trött, uttråkade och sjukt göralös. Så det blev ett bad till på kvällen, det var skönt! Har fått en bok av Nicke som jag håller på att läsa, en av Camilla Läckberg.

Ikväll ska jag jobba mellan 16-19, sen hem till Nadja för att se idol. Så jag hinner inte träffa Nicke eller Nova på hela kvällen. Men det ska bli skönt att få vara iväg ett tag, och bara få umgås och snacka skit med Nadja. Ska höra med henne om jag ska köpa med mig nåt gott vi kan mumsa på ikväll, det blir som roligare då =)

Nu ska jag ta tag i mig själv och sätta igång. Men jag ska nog ge lillan lite lunch först, det blev sent iochmed att hon sov så länge idag på förmiddagen.

Slänger in en bild på världens finaste tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0