Torsdag dag

Nu är vi hemma igen, jag och lillan. Vi åkte ju in på akuten i tisdags eftermiddag och där blev vi direkt skickade till barnmottagningen. Dom tog några blodprover och undersökte henne, och dom bestämde sig för att vi skulle bli inskrivna. Så vi har legat på barn 2 nu i två dygn. Vi hamnade i ett isoleringsrum eftersom dom inte visste vad det var för fel på Nova, så jag har bara varit utanför rumsdörren två gånger. Det blev en snabbis till centralhallen och en sväng till Mia. Hon har opererat sig, så hon låg också där.



Dom hittade inget fel på Lillan, så vi vet fortfarande inte vad det är. Hon har legat med dropp nästan hela tiden, eftersom hon kräkts upp den lilla maten hon fått i sig. Men det som var värst var att hon blev så seg och slö, det var jättehemskt att se henne så. Vissa stunder var hon nästan okontaktbar. Dom kollade även hjärtat, men det såg  då jättebra ut!



Vi får se nu om hon får behålla maten nu när vi kommit hem, annars måste vi åka tillbaka dit. Så det blir att ha stenkoll och se till att hon äter bra.

Nu ska jag hoppa in i duschen, det behövs kan jag lova. Sen ska jag och min stjärna lägga oss i sängen för lite mys!


Du får inte skrämma mamma sådär nå mer! <3

Kommentarer
Postat av: Mormor

VÄLKOMMEN HEM IGEN LILLA SKRUTTAN & ELLE! Se till att hålla er hemma nu;-) Puss o kram till er båda!

2009-03-26 @ 14:12:32
URL: http://www.fridaspresentbod.dinstudio.se
Postat av: Angelica

Nej men hemskheter! Hoppas verkligen att allt ordnar sig för lillskruttan. Det är såå hemskt då dom är sjuka dom små liven. Kramar till er båda!

2009-03-26 @ 16:58:40
URL: http://honeybum.blogg.se/
Postat av: Albin - Bibloggen

Joo, Jag hörde de.. Men det värsta är ju säkert att dom kommer vara slut när jag kommer hem .. =(

2009-03-26 @ 22:17:51
URL: http://siigutarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0