Tisdag dag

Idag bestämde sig lillan för att ta sovmorgon, så vi klev inte upp förren strax efter tio. Visserligen har hon vaknat för att äte tre gånger i natt, men jag trodde aldrig att hon skulle somna om efter det att hon åt klockan sju. Men det var grymt skönt att få sova, så nu är jag pigg idag =)

Har nyss duschat och klätt på mig, jag och Nova ska strax ta en långpromenad till Nickes jobb. Och det är väl en 1½ timmes promenad. Det ska bli skönt, tur att det är sånt fint väder idag.

Vår bvc-sköterska ringde imorse och avbokade läkartiden vi hade imorgon, tydligen så var läkaren sjuk. Men vi ska dit klockan tre idag för att väga och mäta, för vi fick ingen ny läkartid förrän nästa torsdag. Ska bli spännande att se hur mycket lillan gått upp nu, jag tycker hon ahr blivit jättestor. Hon blev ju faktiskt 6 veckor gammal igår. Min stora tjej!

Nä, nu måste jag skynda mig lite, har inte klätt lillan än eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0