Måndag kväll

Har nyss kommit hem från akuten, lillan har inte mått särskilt bra idag. Hon har varit gnällig, haft feber och inte ätit något, så sjukvårdsupplysningen tyckte att vi skulle åka in. Men nu har febern gått ner och hon har fått i sig lite mat så hon verkar ganska nöjd. Hon ligger i pappas famn och myser. Alltid bra med lite pappakärlek.
Nu håller jag bara tummarna att hon ska kunna sova i natt, och att inte febern ska stiga. Både jag, Nicke och Nova behöver nog sova.

Idag har varit första dagen som jag och Nova varit ensamma, Nicke har börjat jobba igen. Känns lite tråkigt, jag är ju van att ha han hemma. Men vi ska nog klara oss, lillan och jag. Har varit en sväng på stan med Carro idag, skulle träffa Nadja för att få mina pengar. Var även och bytte storlek på lite kläder vi fått i present till Nova.

Nä, nu ska jag sluta. Ska mysa lite med mina älsklingar. Hunden måste ut också..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0