Måndag kväll

Inlägget här under är från förra måndagen, men det hade inte publicerats, så jag la ut den idag.

Idag blir min lilla stjärna en månad! Helt sjukt vad tiden gått fort, det kännns som nyss dom la henne på mitt bröst för första gången.
Har varit på bvc idag, nu väger lillan 3970 gr och är 53 cm lång. Hon har kommit upp i födelsekurvan nu, så hon väger inte alldelens för lite längre. Det är skönt, nu har hon blivit en stor flicka. Gjorde hand och fotavtryck idag, det var grymt svårt. Att få hennes händer och fötter stilla var inte det lättaste. Men fint blev det iallafall. Får ta en bild på det sen, ska bara fixa färdigt den med foto å så. =)



Såg att jag inte skrivit något på en hel vecka, ska skärpa mig. Det har iallafall varit full fart här, vi har haft mycket att göra.
Hinner inte skriva och berätta om allt, lillan skriker och det verkar som att hon är hungrig. Tycker inte att jag gör annat än att amma henne. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0