Måndag dag (igen!)

Nu har vi nyss kommit hem från stan, det blev en heldag där! Jag träffade Carro runt halv tolv och Elin och Nadja kom runt ett. VI gick runt och kikade lite på barnkläder (som vanligt!) och jag provade även en hel del jeans. Vill verkligen ha nya, men det gjorde så ont i snittet. Det blir nog att vänta med det ett tag till, såret ska nog få läka helt först.

Sen kom mamma ner, och hon bjöd mig och Nadja på lunch. Åt en barnbox på frasses, inte det bästa om man vill få bort alla graviditetskilon som man dragit på sig. Jag hade tänkt börja bli duktig och träna lite snart. Nova fick ävenen klänning och ett par byxor av sin mormor. De var ljusrosa med vita prickar på. Hur söta som helst! Hon har världens bästa mormor tror jag =)

Nu vaknar lillan så jag ska amma henne, hon verkar jättehungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0