Måndag dag

Igår var jag och Nova hos Mia, och oj så trevligt vi hade. Mammorna pratade en massa och barnen lekte. Nä, det är dom ju för små för, men iallafall. Tog en massa biler på våra sötnosar, dom blev hur fina som helst. Lillan fick prova rasmus babysitter, rasmus har en sån som vibrerar. Och Nova älskade den! Hon satt helt stilla och var helt fascinerad.
Tack för igår kväll, älskling!!!

Idag ska vi ner på stan för att träffa Carro och Elin. Jag måste in på apoteket för att köpa mera förband. Mitt snitt har ju spruckit upp och är nog lite infekterat, det blöder och varar lite. Nu var det länge sen jag träffade Elin, det ska bli kul.

Nä, nu har lillan vaknat, så jag ska klä på henne och sen stoppa ner henne i vagnen.

Så här söta var dom igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0