Fredag morgon

Jag fick sova ganska länge idag, lillan ville inte stiga upp förrän runt halv nio. Vi låg och myste en stund innan det var dags för ammning. Jag har även hunnit trycka i mig lite frukost och nu sover lillan på min mage i bärselen.
Hon har inte kräkts något inatt, utan fått behålla all mat. Igårkväll kom det mesta nog upp igen, och hon sov hela eftermiddagen/kvällen. Så helt bra har det inte varit. Får se om det håller i sig och att vi blir utan kräkningar idag. Hade tänkt att städa här hemma innan Nicke kommer hem från jobbet, tänkte överraska lite med en storstädning. Vill ju ha fint här under helgen.

Annars har vi inga planer för ikväll och ihelgen. Men det blir nog superlugnt, eftersom Nova inte är helt frisk.



Min stjärna, mitt liv, mitt allt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0