Fredag dag

Imorse ville inte lillan somna om, efter det att jag ammat henne runt sex. Utan hon låg och gnällde lite och gjorde en massa konstiga ljud. Ville bara ha en massa närhet, det var mysigt. Jag var dock supertrött och ville inte alls kliva upp. Men efter ett tag somnade hon om iallfall, och vi klev inte upp förrän vid nio. Hon har varit jättesnäll nu under morgonen, ny ligger hon i babysittern och är helt lugn. Jag har nyss ätit frukost, det var skönt att inte behöva stressa och hålla i henne hela tiden.
Hade tänkt gå och duscha strax, måste passa på innan hon vill äta igen.

Idag ska jag och Nova gå och hämta lillasyster amanda hos hennes dagmamma. Hon ska komma hit och sova ikväll. Så vi ska ha en massa mys! Nadja ska gå med mig dit, och det blir nog en sväng på stan efter. Tänkte bjuda Amanda på glass, det uppskattas nog. =)

Nä, nu börjar lillan gnälla, så jag ska sluta skriva. Ska nog ta med lillan in i duschen, det gillar hon starkt! =)



Jag älskar mig mest av allt, du är det bästa jag har! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0