Fredag morgon

Nu är Amanda här och vi har precis ätit frukost. Hennes dagmamma var ledig idag, så jag ska vara barnvakt. Vi ska ner på stan med Nadja, jag ska köpa en vit bh till studenten, och Nadja ska köpa linne och skor. Amanda ska nog få åka nån karusell också, det är ju sånt på kajen i veckan.

I natt har lillan inte alls sovit nå bra, hon har vaknat och varit ledsen och gnällig flera gånger. Det är typiskt, att så fort hon somnar om på riktigt efter att ha varit vaken länge, så ringer pappa och säger att dom är påväg hit. Så sova får jag göra en annan dag.

igår var jag och Nadja och kollade på balen, jisses vad avis jag blev. Jag ville ju också! Det blev salladsbuffé på nattöppet innan vi for hem efteråt.

Nu ska jag sluta, Amanda tjatar om att få spela. Jag ska nog gå och duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0