Tisdag dag

Nu var det hur länge sen som helst jag skrev. Hade tänkt skylla på att jag inte haft någon dator, men jag har ju bara varit utan under helgen. Jag har nog helt enkelt blivit lat. Och idag hade jag inte tänkt lova att jag ska bättra mig, det har jag gjort alldelens för ofta. Så det blir som det blir, men jag ska försöka skriva mer!

Det har hänt jättemycket sen sist, och det största är nog att jag tagit studenten! Ingen mer skolan tänker ni, men där har ni fel. Jag ska tillbaka till hösten för att läsa några kurser jag missat den här terminen när jag varit mammaledig. Det mesta hade jag tänkt försöka göra bort under sommaren, om jag nu lyckas ta tag i mig själv och sätta igång. Jag säger som Nicke alltid klagar på - Jag ska!
 
Studenten var iallafall hur kul som helst! Champangefrukost hos Mattias på morgonen, sen fotografering och tårta på skolan. VI sprang ut halv tolv, och där  stog Nicke, Nova, Amanda, Kicki, pappa och Malin. Hann pussas en snabbis med Nicke och Nova, innan det var dags att åka på flaket. Där dracks det ännu mer, och jag blev full. När jag väl kom till mamma för tårta med släkt å så, kunde jag knappt gå rakt. Men jävligt roligt hade jag! =)
Sen fick jag sån jävla huvudvärk så jag spenderade restan av studentkvällen i sängen under täcket.

Fick världens bästa present av Nicke också, helkroppsmassage och ansiktsbehandling + noppning och färgning av ögonbrynen. RIngde och bokade tid idag, på måndag ska jag dit. Det skulle ta runt 3 timmar tror jag Nicke sa. Längtar som en tok!

Nu väntar jag på att Nicke ska komma hem så vi kan äta lunch, jag börjar bli hungrig. Har har semester i veckan och är och tatuerar sig just nu. Ska täcka över en annan tatuering han har på ena överarmen.

Nu vaknade lillan så vi ska mysa lite. Skriver mer sen och slänger in lite ny bilder på min lilla prinsessa. Som förövrigt blivit stor nu! Fyra månader idag! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0