Tisdag dag

Idag har det varit en jobbig morgon. Lillan har inte alls varit på bra humör, ingenting har funkat. Nu ligger hon, efter många försök, och sover i vagnen. I morse var hon på superbra humör, men efter hon fick lunch har hon bara gnällt. Tror det är jobbigt för henne att det är så varmt, både ute och inne. Så det är bara att hålla tummarna för att hon är på bättre humör när hon vaknar. Vilket jag tror att hon kommer vara! =)

Jag har legat sjuk hela helgen, så det blev ingen fest för min del. istället låg jag hemma i min ensamhet med feber och ett sprängande huvud, medans alla var på stan och roade sig. Men igår var febern helt borta, så nu är det bara lite halsont kvar.

I veckan blir jag och Nova själv hemma, Nicke åker ner till Västerås i morgon, och blir kvar där tills på söndag. Då ska vi passa på att mysa och göra en massa roliga saker, så vi inte har tid att sakna honom. =) Vi ska iallafall till pappas stuga på onsdagkväll med Nadja, och åker nog hem på torsdag, eller fredag. På lördag blir det ikea med Elin, Robban och Johan. Då ska jag tröstshoppa en massa! =) Jag och Elin har planerat att gå till köpcentrumet medans killarna åker till biltema. Måste hitta en ny sommarklänning och en present till Nicke. Han fyller år på fredag, och inte är han hemma då heller!

Egentligen har jag en massa saker att skriva om, det har hänt en hel del sen sist jag skrev. Men jag har varken orken eller humöret för det, så jag hoppar det. Nya bilder kommer det också, så fort jag hittat kamerasladden. Vet att jag sett den nånstans, men kommer inte på vart. Jag har säkert stödat bort den.

Dagens planer blir att städa och fara iväg och handla. Ska även pussa så mycket på Nicke att jag klarar mig en hel (nästan) vecka.



Min stora kärlek!
Mamma älskar dig, mest av allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0