Onsdag morgon

Nu har jag och Nova fått finbesök. Alex och Nadja kom förbi en stund. Alex hade tråkigt och Nadja hade tydligen håltimme fram till tio. =)

Idag skulle jag egentligen till skolan, men nicke skulle fara och tatuera sig så vi hade ingen som kunda ta Nova. Får göra upgfiten hemma ikväll istället.

Igår var jag och Nadja på stan hela dagen, igen! Men den här gången hittade jag en klänning som jag ska ha på studenten. Köpte även en bolero, tre par trosor, leggings och några hårnålar. Så nu är jag äntligen färdig med studentkläderna! Ska till stan igen på torsdag, Nadja måste köpa ett linne och jag en vit bh.

Klippte mig även i förrgår, det blev rätt bra faktiskt. Men inte alls som jag tänkt mig. Är inte helt nöjd, men men.

Nu ska jag visa Alex vart kaffekokaren är, får skriva mer sen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0