Onsdag kväll

Nu har Amanda precis åkt hem nu, så äntligen är det lite lugn och ro. Nämen, det är alltid lika kul att ha henne här, min stora tjej!

Badet idag gick hur bra som helst, Nova gillade det jättemycket! Hon var hur söt som helst i baddräkten hon fick av Mia i doppresent. Jag och Amanda hade då minst lika roligt också, så det måste göras om snart! =)

Nu väntar jag på att Nicke ska komma hem, han är och fiskar med Dk. Så det blir väl att sätta på en film eller nåt sånt. Håller på att föra över bilderna från kameran nu, så nu hade jag tänkt lägga in en massa nya bilder på min lilla stjärna.

Tryck på dom för att förstora.




 




Nöjd nu, Johanna? ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

ABSOLUT! :D

Va fina ni är på bilderna :D



Precis som jag vill ha det ;) haha..

min nyfikenhet tar över :P

2009-06-18 @ 13:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0