Onsdag dag

Nu är jag nyduschad och färdig, och lillan är halvt påklädd. Hon har sovit ganska länge nu på förmiddagen, så jag hann både raka benen och duscha i lugn och ro. Hon sov hela natten inatt igen, somnade vid åtta och sov fram till halv sex. Då ville hon äta, och somnade om till strax innan nio. Det var skönt, för det blev riktigt sent igår. Nicke och Edde var på cirkus, och efter det for vi till Ullis i Sörmjöle på kvällsfika.

Idag ska jag och Nova åka och bada på badhuset med Amanda. Det blir hennes första gång, så vi får se hur det går. Men jag tror att det kommer gå super, hon älskar allt som har med vatten att göra. Precis som sin mamma! =)

Ikväll ska Amanda vara här fram till sju, så vi ska mysa en massa! Nu ska jag göra oss färdiga, och sen ta en långpromenad och hämta Amanda hos dagmamman. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0