Torsdag dag

Ännu en dag då smulan sovit jättelänge! Hon sov hela natten ända fram tills klockan åtta i morse. Då fick hon välling och vi myste en stund. Sen somnade vi båda om och vaknade inte förrän klockan tolv! Jag trodde aldrig att hon skulle somna om, men det gjorde hon. Så jag har fått sova riktigt bra inatt.
Nu har jag ätit frukost och lillan fått lunch. Det blev pasta med kycklig-puré. Och hon älskar det! Men hennes favorit är helt klart mango-bananpuré. Hon fick det till mellanmål igår, och hon åt och åt.

Idag ska vi nog inte göra så mycket, klockan är redan ett så vi hinner nog inte. Jag ska jobba ikväll, mellan 16-20. Och samma sak imorgon. Det känns faktiskt inte alls jobbigt, tvärtom. Jag tycker det är kul!
 
Igår var ju jag och Nicke på bio. Vi såg Johan Falk - Gruppen för särskilda insatser. Riktigt bra film faktiskt! Lillan hade varit så snäll med farmor och faster. Hon är verklige världens bästa!

Nu ska  jag ut och röka, och sen leka lite med lillan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0