Tisdag kväll

Nu har jag nästan nyss kommit hem från bion. Jag var och såg Harry Potter med Carro. Och oj så besviken jag blev! Har man läst böckerna så märker man hur mycket dom tagit bort. Och då menar jag mycket! Den var inte alls som jag förväntat mig.
Annars idag har jag vart på stan med Carro och Nadja. Det blev lite handlat, köpte halksockar till lillan så hon kan börja gå ordentligt i gåstolen utan att fötterna bara glider. Var också tvungen att köpa en tallrik till smulan, den vi har hemma låg i skötväskan i bilen. Så det blev en från Tummen från Lilla miraklet, Nova var ju tvungen att få lunch.

VI köpte även biljetterna till Sthlm. Så vi åker torsdagkväll den 6:e augusti och åker hem på söndagkväll och är då framme vid 07.00 på måndag morgon. Men jag vet inte hur jag ska klara av att fara. Hur ska jag fixa att vara utan lillan en hel helg? Jag som bara under en kväll håller på att sakna ihjäl mig. Kanske jag ska smyga med henne utan att nån ser? Och berättar det inte förrän vi är påväg, då är det ju försent att lämna henne. Det låter som en bra idé! =) Nämen, skämt åsido, det kommer bli jobbigt. Jag vill inte vara utan henne! Det är nästan så att jag ångrar lite att vi ska fara. Men vi kommer nog få det hur kul som helst! Bortsett från att jag kommer sakna lillan så kommder det bli jävligt skönt att få komma iväg och göra nåt annat för en helg. Att det då är med två underbara tjejer gör ju inte saken värre!

Imorrn ska ju smulan ta spruta, och jag kanske måste åka dit själv. Nicke visste inte om han kunde komma, bilen har tydligen gått sönder så hans pappa ska komma och lämna in den på verkstaden imorrn när Nicke jobbar. Så han har ingen bil under dagen. Hoppas att han löser det på något sätt, för jag vill verkligen ha med honom. Det gör så ont i mammahjärtat att se lillan få så ont. Usch, vill inte ens tänka på det. Det får bli morgondagens bekymmer.

Måste komma ihåg att visa upp hr smultronmärket på ryggen ser ut nu, så kan dom kolla om det blivit nån infektion. Idag när jag tog bort bandaget när hon skulle bada blödde det en massa. Och ont hade hon!

Nu ska jag sluta skriva, det blev ett väldigt långt inlägg. Undra om ni ens orkat läsa allt? =)
Slänger in en bild på min lilla prinsessa precis när hon nyser. Inte den vackraste bilden precis, men den är sjukt rolig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0