Tisdag dag (igen)

Nu har Mia, Viktor och Rasmus precis farit. Dom stannade och gav Rasmus mat här, så vi hann med lite mys och lek. Alltid lika kul att träffa dom! =) Och Rasmus som blivit så stor! Han är så söt!

Nu går lillan runt i gåstolen samtidigt som hon ser på tv. Hon sitter där helt fasinerad! Min lilla prinsessa! =)
Elin har då fortfarande inte kommit, men hon borde inte var långt borta nu. När hon kommer ska jag passa på att gå och snabbduscha och sen måste vi ta en promenad till ica. Jag har slut cigg nu! Eftersom Mia lånat vagnen får smulan åka i bärselen. Det tycker hon är mysigt!

Just ja, lovade att lägga in en bild på hur söt hon blev i klänningen jag köpte i Vännäs.



Kommentarer
Postat av: Anonym

oj så fin man kan va :)

2009-07-21 @ 23:48:07
URL: http://jybr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0