Tisdag dag

Nu håller lillan på stt somna, och jag väntar på Mia. Hon ska komma förbi och låna Novas vagn en stund. Tydligen var deras hiss trasig, så dom kunde inte få ner vagnen. Elin kommer också hit idag, hon ska hålla mig och lillan sällskap. Det ska bli kul, att få vara med henne själv. =)

Igår var jag, Carro, Elin å Lill och gjorde fortet på megazone. Det var rikigt kul faktiskt! Men vi var tydligen inte sådär jättebra. Inte om man jämför med dom andra, haha. =)

Förresten, jag vann lektältet hos Mia! Gud så kul! Det blir helt perfekt att ha ute i stugan nu under sommaren, så kan lillan ligga där så får hon ingen sol på sig. Så det blir super, tack Mia! =)

___________________


Det var skönt att vi pratade igår. Hoppas bara att det går att lösa, så allt blir som förut. Men du ska veta att jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0