Söndag kväll

Nu är jag trött. Inte för att det har varit en jobbig och tråkig dag idag, tvärt om. Jobbade mellan 16-.20, och det var hur kul som helst. Fick lära mig att baka pizza, och det var riktigt kul. Pizzabagare ska lätt bli mitt framtida yrke! Eller, kanske inte. Men kul var det iallafall. Elin var där nästan hela kvällen och häll mig sällskap, och hon var barnvakt åt Nova. Vi lämnade av smulan hos Elin innan jag började jobba, så tog dom en promenad till jobbet. Jag hade fullt upp där i två timmar, det blev nästan kaos. Riktigt mycket folk! hann inte ens med att gå ut och röka. Men efter halv sju kanske lugnade det ner sig.

Jag träffade även Petra och lilla Emelie ikväll. Dom var ute på promenad och kom förbi en snabbis på jobbet. Helt sjukt vad söt tjej det där är! Och oj vad hon skrattade åt Nova. Hon skrattade tillbaka också, så jag tror att dom gillade varandra. =)
På torsdag ska vi ses igen, den här gången lite längre. Vi ska ha picknick i nån park., det ska bli kul!

Imorgon är det mer jobb, men nu känns det inte drygt att åka dit längre. För det är riktigt kul. Ska även på dagen på stan med Anna och Benjamin, plus att jag ska träffa Nadja och Carro. Vi ska gå till busstationen och köpa biljetterna till Sthlm. Så då jäklar kan inte nåt hindra oss från att åka.

Näe, nu ska jag sluta. Ska gå och se om Nicke somnade i sängen när han skulle natta lillan. Isåfall måste jag väcka honom, för jag är sugen på att duscha. Och jag vill ha sällskap! ;)

Kommentarer
Postat av: Petra

Det var väldigt roligt att få träffa er :)

2009-07-26 @ 23:26:01
URL: http://emeliesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0