Söndag dag

Inatt har jag knappt sovit något. Jag har haft en sån jävla mensvärk, har nog aldrig haft så ont i magen i hela mitt liv. Klockan fyra gav jag upp och gick och tog en långdusch, men det hjälpte bara under tiden jag stod där. Så det blev att ligga med värmedyna hela natten. Jag somnade runt halv sju, tog en citodon som hjälpte lite grann, jag lyckades ju somna iallafall. Lillan vaknade vid tre och somnade inte förrän vid halv fem, tur att Nicke är världens snällaste som tog hand om henne. Jag kunde inte tänka på annat än smärtan i magen.

Igårkväll var jag med Elin, vi köpte hem sallad från nattöppet och såg på film. Vi hade hur mysigt som helst! Vi tog även en långpromenad hem till pappa och tillbaka för att lämna Amanda. Hon hade ju följt med till Vännäs. Där borta spenderade jag en massa pengar, nästan lite för mycket. Men det är alltid lika kul att handla! Nicke fick en tröja och ett armband, ett likadant som jag fast en annan färg. Och lillan fick såklart lite nya kläder.

Det gick inte sådär jättebra för Nicke på pokern, så det blev inga extra pengar till oss. Men han hade roligt iallafall, det var det viktigaste. Han kom hem vid halv tolv kanske, lite småonykter. =)

Näe, nu orkar jag inte skriva mer, ska röka och sen krypa ner i sängen och se ett till avsnitt av Lost, säsong 3. Lillan har äntligen somnat, jag la henne i vagnen för hon vägrade somna i sängen. Men vi har hunnit med en massa mys hela dagen, för Nicke är inte hemma. Han for vid elva för att hjälpa pappa. Så han borde vara hemma vid 5 kanske.

Slänger in några bilder på några av sakerna jag köpte igår.



Ni förstår nog vems armband som är Nickes? =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0