Onsdag morgon

Nu har Nicke precis åkt iväg till Västerås, och lämnat oss ensamma hemma. Jag hör ljud från sängen också, jag som tänkt hinna smita in i duschen innan hon vaknade. Det var ju som tusan. Men hon kanske får följa med istället, det är ju så mysigt!

Snart kommer Amanda hit, hon borde vara här på en kvart eller så. Ska bli kul att få rå om henne en hel dag själv! Vi hade tänkt fara på 4Hgården och nydala, men det var tydligen inge bra väder ute. Vad ska vi då hitta på?
Ikväll åker vi allafall till stugan, och blir där tills imorrn.

Jag har fått tillbaka halsontet, och det är gånger 100. Har hur ont som helst, och kan knappt prata. Jättejobbigt!

Nu ska jag krypa ner i söngen och morgonmysa med lillan tills amanda kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0