Onsdag kväll

Nu sitter jag här, lite småtrött och frusen. Jag, Elin och Carro tog en promenad till Nydala efter jag slutat jobbet klockan 7. Där väntade Robban på oss, och vi flickor badade. Riktigt skönt i vattnet! Ska jag vara ärlig så var det andra gången jag badar i sommar. Det är skandal, jag som älskar att bada och knappt gör annat på sommaren. Jag skyller på det dåliga vädret, och att jag faktiskt inte haft tid. Det går ju som inte att fara och bada när jag har lillan.

Jag har faktiskt haft fullt upp hela dagen, knappt en lugnt stund. Smulan var och tog spruta 11.30 i dag, och det gick super! Hon var så duktig, min lilla stjärna. Efter det gick jag hem, rakade benen och tog på mig tunika och leggings. Det var alldelens för varmt för jeans. Jag och Nova tog sen en promenad till stan där vi tog bussen till Ersboda för att möta Elin. Vi gick på obs, och köpte glass och mat till lillan. Sen gick vi hem till min mamma. Nova tyckte det var jättekul att få träffa mormor igen, hon blir altid så glad när vi är där.

Jag började jobba kl fyra så då tog jag och Elin en promenad dit, och Robban hämtade henne där. Så så har min dag sett ut. Vi har även planerat för Carros 18 årsdag, men det kan jag inte skriva om här. Hon brukar ju läsa bloggen ibland. Hej Carro! =)

Imorgon blir det playdate med Petra och Pernilla, och deras bäbisar Emelie och Isabelle. Så vi blir bara en massa tjejer! =) Vi ska ha picknick i parken, det ska bli mys! Sen ska jag jpbba också, från fyra till sju.

Nu ska jag gå och lägga mig, Nicke sover då redan. Ska förresten sätta på första avsnittet av Lost, säsong 4. Nicke var och hämtade ut den på posten idag! =)

Bilder från kvällen kommer imorgon =)

Kommentarer
Postat av: Carro!

Jag som trodde du hade skrivit mer om min födelsedag!! damn! ;)

Hej på dig med ;) pusss

2009-07-31 @ 15:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0