Onsdag dag

Nu ligger smulan och sover igen. Hon har inte gjort annat i dag nästan. Hon somnade vid åtta igår, och sov ända fram till sju imorse. Då åt hon, somnade om till nio, var vaken en liten stund och somnade om igen. Så vi klev inte upp förrän vid halv elva. Hon fick då mat och vi lekte en stund. Sen blev hon lite smågnällig så jag kollade tempen, och det visade sig att hon har feber. 37,9 grader. Inte undra på att hon sovit så mycket. Jag la henne nyss i sängen och hon slocknade på en gång. Min lilla prinsessa!

Igår var jag ju med Elin, och vi var bara hemma hos mig. Tog en promenad till Statoil där jag köpte cigg och vi pratade lite med Robban. Lillan somnade på hemvägen i bärselen. När Nicke kom hem vid halv tre la han sig  med henne och dom sov fram till halv sex på kvällen. Så jag och Elin hann med att spela lite Guitarr Hero. Det var kul!
Sen på kvällen var vi bara hemma, och såg på film å så. =)

Nu ska jag kolla posten, och sen krypa ner i sängen med lillan igen. Ska bara ut och röka först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0