Onsdag dag (igen)

Lillan ligger fortfarande och sover. När hon vaknar ska hon få en alvedon, så febern kanske börjar gå ner. Hatar att se henne sjuk, det är det absolut värsta som finns. Då gör det ont i mammahjärtat! Tur att hon är världens duktigast tjej!

Snart kommer Nicke hem från jobbet och då ska jag gå och duscha. Vill inte lämna lillan, man vet ju aldrig när hon vaknar. Och nu när hon är sjuk behöver hon ännu mer kärlek, så jag vill inte att hon ska behöva vakna upp och ligga själv tills jag är färdig i duschen. Lite fjantigt kanske, jag vet.
Annars har jag bara legat i sängen idag jag med, och det har varit hur skönt som helst! En riktigt slapp dag. Synd bara att det är så dåligt på tvn under dagarna.

Nu ska jag ut och röka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0