Måndag morgon

Idag var det min tur att kliva upp med lillan på morgonen. Nicke ville ha sovmorgon, och det tycker jag absolut att han ska få. Det är oftast jag som får sova ut. Men Nicke har varit vaken med henne mellan sju och halv nio, så han ska få sova ett tag till.

Igår hade jag och lillan världens mysardag. Vi låg i sängen och myste, skrattade och busade nästan hela dagen. Jag hann även se 4 avsnitt av Lost också. När Nicke kom hem hade han köpt med sig kycklingrulle till oss, det är så gott! Sen blev det att se film och mysa lite i soffan. Jag såg 2 avsnitt till av Lost innan jag somnade.

Nu sitter Nova i sin gåstol och blir lite frustrerad till och från, när det inte går som hon vill. Nu har hon lärt sig hur man förflyttar sig bakåt, så man får gå och dra tillbaka henne lite titt som tätt. Hon är så söt!

Idag ska jag, bara jag utan Nova, gå på stan med Carro. Har saknat henne till tusen! Nu var det över en vecka sen vi sågs, det är illa! Så jag ska passa på och umgås och prata som bara den idag. För ikväll åker lilla familjen ut till pappas stuga ett par dagar. Om ni undrar vart den fina vädret vi hade igår tog vägen, så är det mitt fel. Så fort jag planerar nåt blir det dåligt väder.
Men jag hoppas på sol imorgon så man får sola lite.

Nu ska jag sluta, ska busa lite med lillan.



Mina flickor!
Jag älskar er,
tusen varv runt jorden och tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Carro,

Jag har längtat efter den här dagen!

saknar dig som attans!

Pussa Nova ifrån mig, :)

Älskar dig.

2009-07-13 @ 12:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0