Måndag dag

Nu ligger mina älsklingar och sover, och jag är nyduschad och sminkad. Kan inte påstå att jag är särskilt peppad på att gå på stan i det här vädret, men vad gör man inte för att få umgås med min favoritcarro? =)
Jag ska iallafall ha kjol på mig idag tror jag, jag kände för det. Men frågan är om jag kommer frysa ihjäl, måste ut och känna efter.

Jag glömde ju skriva vad Nova har börjat med. Hon prutatr med munnen och tungan konstant hela tiden. Hon tycker det är skitkul! Det kan inte jag påstå, speciellt inte när hon har munnen full med välling. Men hon är ändå den bästa som finns!

Jag filmade två filmer på henne igår, som jag ska slänga upp ikväll. Måste in med dom på youtube först, och det orkar jag inte göra nu.

Nu fick jag ett sms, så jag ska smita iväg och läsa det. Sen ska jag försöka få på mig några kläder.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0