Måndag dag (igen)

Nu har jag nyss kommit hem från stan. Nova ligger och sover i vagnen fortfarande så jag har det rätt lugnt. Ska snart väcka upp Nicke som också sover, så ska han få hålla mig sällskap. Måste äta nåt innan jag ska fara och jobba.
Det var jättekul att umgås med Anna och lillemannen själv idag, fastön det blev så kort tid. Nästa gång får vi se till att det bli längre! =) Vi kollade lite på bäbiskläder, Nova fick lunch och vi hann även med en massa mammaprat.

Ikväll ska Elin följa med mig hem efter jobbet, jag har lovat att noppa hennes ögonbryn och fixa fransk manikyr åt henne. Så det blir kvällens planer.

Vi for aldrig och köpte biljetterna till sthlm idag, utan det blir imorgon. Carro skulle fara och fixa en massa andra saker, så hon skulle inte hinna ner innan jag skulle gå hem.

Nu gnyr Nova lite, så jag ska gå och stoppa in tutten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0