Lördag morgon

Inatt har lillan sovit jättebra. Hon somnade vid halv tio och sov fram till sju imorse. Då fick Nicke kliva upp och ge henne mat. Dom var vaken en timme innan dom kom och la sig med mig i sängen och vi somnade om allihopa. Jag vaknade och klev upp vid kvart över nio, och då började jag städa lite smått. Så nu är det bara dammsugningen kvar. Jag och Nicke har även hunnit ätit frukost i lugn och ro, för lillan sover fortfarande. Jag måste snart väcka henne och ge henne mat, för Nicke ska ta med henne när han åker till jobbet och på bolaget. Då hinner jag städa färdigt och duscha.

Nicke åker vid halv ett, och det är väl då vi åker också. Tur att det inte regnade idag, inge kul att gå på marknaden i vännäs i spöregn.

Igår var vi på middag hos Bengt och Sofia, och det var supertrevligt! Vi åt en jättegod middag och en massa gofika. =) Första gången vi fick se deras nya hus, och det var nästan så att man blev lite avis. Det var superfint! Jag vill också bo i hus!
Nova var lite smågnällig under kvällen, hon var övertrött men vägrade sova. Men det gick bra iallafall tycker jag. Och deras son, satsiken så söt kille! Han är nog bland dom absolut sötaste barn jag sett, och då överdriver jag inte! =)

Ikväll taggar jag en helkväll med Elin, det ska bli mysigt! Vi har inte planerat än vad vi ska göra, men nog kommer vi på nåt alltid. Vi har ju Nova hemma, så det blir nog bara att vara här hos oss.

Nu ska jag väcka lillan och ge henne lite mat, och sen dammsuga. Ska även försöka komma ikapp alla bloggar jag läser, för igår när jag kom hem från stugan hade jag nästan 60 nya inlägg. Och det lär ta ett tag =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0