Lördag morgon

Nu sitter jag här med en gnällig tjej i gåstolen. Vet inte vad det är med henne, hon har nysovit, nyätit och nyss fått en ny blöja. Ska ta upp henne och mya lite, hon kanske bara vill ha lite kärlek?

Snart kommer Carro hit, hon ska hålla mig sällskap idag, nu då Nicke är på jobbet. Var med henne igår efter jobbet också, vi tog en promenad till Nydala där vi träffade Johan, Lill, Robban och Elin. Fick skjuts hem av dom vid halv tolv. Det gick förresten jättebra på jobbet, hade riktigt kul faktiskt. Så det känns inte lika hemskt att jobba i eftermiddag.

Sen taggar jag fest ikväll! Jag far dit direkt efter jobbet vid sju, jag orkar inte åka hem för att byta om och så. Utan jag sminkar mig hemma innan jag far, och byter om på jobbet när jag slutat. Det blir nog kanon. Annars blir jag ju så sen dit bort.

Inatt har lillan sovit ganska bra. Hon fick mat av Nicke vid sju igårkväll och somnade vid åtta-halv nio. Sen vaknade hon klockan halv ett och då gav jag henne mat. Sen sov hon ända till halv åtta i morse. Hon har blivit jätteduktig!

Hon kan förresten ta sig fram i gåstolen nu, och fort går det. Men hon går inte helt på riktigt, utan med hoppar fram. Hon är så söt, min lilla prinsessa!

Nu ska jag ut och röka, och sen klä på mig och städa undan lite. Carro kommer vid elva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0