Lördag kväll (igen)

Nu har jag och Elin varit duktiga. Vi har rensat ut lillan kläder och sorterat lite. Så nu har jag två påsar till som ska ner i förrådet. Plus att vi har tagit fram en massa kläder hon nog växt i nu. Snacka om ett barn som har mycket kläder! Vi skulle inte behöva tvätta på hur länge som helst!

Jag och Elin har haft jättekul ikväll. Först var Anna och Benjamin här, så jag fick mysa bäbis! Sjukt söt liten kille. Kan inte tänka mig att Nova varit så liten, det går bara inte! Sen när dom for tog jag o Elin en promenad med barnvagen till Statoil och köpte godis och Cola. När vi kom hem tog vi oss var sin grogg, och dom är fortfarande inte uppdruckna. Ingen av oss var särskild pepped tror jag. Huvudvärk har jag också fått. Men jag måste dricka upp, annars är det spritmissbruk, och det klarar jag inte av.

Vi har också tittat på alla bäbisbilder på smulan. Och jag fick en liten klump i magen, tänk att tiden går så fort. Jag hinner inte riktigt med. Och det är jobbigt.

Nu ska jag vara social med Elin innan hon åker hem. Nicke ska snart åka från Lycksele, så han blir borta ett par timmar till. Så jag ska lägga mig i sängen och glo på film, helt ensam när Elin far. Inte ens Nova har jag att mysa med, för hon ligger i vagnen och sover.

Lägger in bilder på barnen imorrn!



Älskade Elin! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0