Lördag dag

Nu är jag och lillan själv igen. Nicke har nyss stuckit till Lycksele för att festa. Jag som också ville dit! Men det går ju inte, nån måste ju vara hemma med lillan...

Jag har ingen aning om vad vi ska göra. Just nu känner jag ingen pepp på något alls faktiskt. Ska nån komma hit så måste jag städa, och det orkar jag inte. Och det kändes drygt att fara till nån, för lillan ska ju sova vid åtta-nio ikväll, och jag vill inte behöva väcka upp henne och hålla på om vi blir borta längre. Så det blir nog en hemmadag/kväll. Då ska vi bara mysa, min lilla smula och jag. Åh, vad jag älskar henne! Jag skulle aldrig kunna leva utan henne, hon är verkligen mitt allt!

Nu är hon världens sötaste. Hon sitter i babysittern och leker med tutten. Tar ut den, stoppar in den, tar ut den, vänder på den, stoppar in den osv osv.

Näe, nu ska jag ta tag i oss själv, måste byta plåster på lillan eftersom det varar och få på henne några kläder. Och ja, hon är fortfarande i pyjamas. Hon sov till och från till klockan 12 idag igen. Och Nicke tog henne i natt så jag har sovit superbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0