Fredag morgon

Den här dagen började inte alls bra. Lillan vaknade vid sju och ville ha mat. Hon åt bra och verkade nöjd. Men sen när jag skulle lägga ner henne i sängen igen började hon skrika och grina. Ingenting jag gjorde kunde lugna henne. Så jag blev rädd att nåt var fel. När jag tog upp henne såg jag blod på ryggen av pyjamasen. Så tydligen har hennes smultronmärke på ryggen gått sönder. Nu blöder det, och det är ett stort sår/hål i mitten. Inte konstigt att lillan har ont! Så jag ringde barnmottagningen och fick en tid 9.30. Nicke kommer snart hem från jobbet och skjutsar oss.

Det gör ont i mammahjärtat att se henne ha så ont. Så fort man kommer åt märket blir hon som otröstlig av smärta. Jag vill kunna hjälpa, men det går inte.

Nu sitter hon i babysittern och är någorlunda lugn. Ska sluta nu, måste mysa och pussa på min prinsessa. Skriver mer när vi kommer hem från sjukan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0