Fredag kväll

Nu är jag med Elin, jag är barnfri ikväll! Imorgon bär det av till ikea med Elin, Robban och Johan. Ska bli grymt kul!

Jag och Elin har suttit ute på balkongen hela kvällen och druckit Pasoua(eller hur det nu stavas?) och pratat en massa. Har varit sjuklt kul, älskar verkligen den tjejen! Hon kan verkligen få mig på bra humör! Vi har haft en toppenkväll. Elin är lite onykter, men det är så det ska va. Nu har vi precis provat en miljon kläder känns det som, och äntligen kommit fram till vad vi ska ha på oss imorgon. Så nu ska vi bara dricka upp alkoholen och krypa ner i sängen och kolla på film.

Slänger in en längre uppdatering om vad jag har gjort under veckan imorgon, orkar verkligen inte det nu. Ska bara njuta av mitt underbara sängsällskap!

Puss!



Älsklingsgumman!!!! <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0