Fredag kväll

Haha, såg just att jag skrivit 10 inlägg den här veckan. Det måste vara rekord tror jag! Och jag ska försöka hålla fast vid orken och det roliga med att skriva blogg. För det är faktiskt rätt kul. =)

Nu är jag trött och har sprängande huvudvärk. Tror det blir sängen nästa faktiskt. Lillan har precis somnat, så det är lugnt och tyst här. Ska fråga Nicke om vi ska slå på en film, orkar verkligen inte göra något annat.
Det gick då bara bra att jobba ikväll, tiden gick rätt så snabbt faktiskt. Elin, Johan och Robban kom förbi och käkade, så jag fick lite sällskap. Sen kom Nicke och smulan klockan halv åtta, så jag slapp äta middag själv. Nästa jobbkväll är på söndag, jag är ledig imorgon. Vi hade tänkt fara till Lycksele, men det är ju sånt skitväder. Så vi blir nog hemma istället.

Nä, nu orkar jag inte skriva mer. Då blir det bara en massa konstigt svammel. Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: johanna

Ja, visst äre skoj1 ;) Måste bara fixa mig en snygg header! :O



Va kul att det gick bra att jobba! :)

& hoppas allt är bättre med lilltjejen!! :)

måste verkligen ses någon dag ju!!

2009-07-24 @ 22:43:09
URL: http://jyhana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0