fredag dag

Nu har vi nästan nyss kommit hem från stugan. Jag har slängt in en tvätt, Nicke sover och lillan sitter i gåstolen och leker. Hon verkligen älskar den! =)
Ikväll ska vi till Nickes chef och äta middag, det ska bli trevligt. Dom har en liten kille på 1,5 år tror jag? Så det blir att busa lite med honom, han är sjukt söt!

Vi har haft det underbart i stugan, trots det dåliga vädret. Johan följde med ut i tisdags och stannade tills igår. Vi hade också tänkt åka hem igår, men klockan blev så mycket så det blev enklare att stanna kvar. I onsdags blev jag och  Johan lite småfulla, så det blev en sen kväll. Tror klockan hann bli halv fyra innan vi kom oss i säng. Nicke har blivit dyngförkyld så han la sig tidigt då, vilken var bra för det var han som fick sköta lillan under natten och morgonen. Jag blir alltid så bakis.

Imorgon ska jag och lillsnuttan till vännäs med Elin och Robban. Amanda ska också följa med, jag ska vara barnvakt åt henne på dagen. Nicke ska ut till pappas stuga på pokerturnering, så Elin ska vara med mig även på kvälllen. Då blir det en massa tjejsnack, det behöver jag! =)

Näe, nu ska jag leka lite med lillan innan jag ska springa ner och flytta kläderna från tvättmaskinen till torktummlaren.

Bilder från i veckan kommer senare! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0