Fredag dag (igen)

Nu har mamma och Benny precis varit här på fika. Lillan fick lunch också, biffstroganoff. Och det gillade hon verkligen! Hon har blivit så duktig på att äta.
Det blev ingen säng och vila för mig, jag passade på att diska undan lite innan vi fick besök. Ska gå och duscha nu, så jag får fortsätta städa sen. Smulan sover nu i vagen, så jag får nog i duscha i lugn och ro. Om hon nu inte vaknar, men det tror jag inte. Hon är helt slut!

Ikväll ska jag jobba från fyra till åtta. Sen ska jag nog bara hem och sova, är riktigt trött. Det blev bara 4½ timmes sömn i natt. Lillan som skämt bort mig med att sova hela nätterna och ta lång sovmorgon nu dom senaste dagarna.


Tack för igår, sötnos!
Och tack för att du alltid finns där,
dag som natt.

Du är min bästa vän!


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag älskar dig! <3

2009-07-24 @ 13:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0