Fredag dag

Nu har vi precis kommit hem. Lillan ligger däckad i vagnen så hon lär sova ett tag till. Hon slocknade så fort jag la ner henne i vagnen och började gå.

Det gick bara bra där borta. Dom tror inte att det är en infektion, men dom tog prover ändå för att vara säkra. Sen kollade dom en massa och la om såret. Läkaren vi hade kunde knappt ett ord svenska, hon var typ från japan eller liknande. Jag blir så sur, på ett svenskt sjukhus borde man ju kunna räkna med att få en läkare som man kan förstå vad dom säger. Hur annars ska man veta vad man ska göra?
Dom vägde henne också, och nu har hon verkligen blivit en stor tjej. Hon väger hela 7560 g. Min lilla knubbis! =)

Nova var så duktig så på sjukhuset. Hon grinade lite när dom var där och pillade, men annars var hon en superglad tjej.

Funderar på att lägga mig i sängen en liten stund. Eller städa undan i köket kanske? Njae, sängen lockade mest faktiskt. Men först en rök! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0