Fredag dag

Nu ligger Nicke och Nova och sover en stund. Tror att båda var lika trötta. Själv har jag nyss duschat och sminkat mig, så nu är det bara att få på sig nå kläder och fixa håret kvar. Ikväll ska jag jobba, mellan 16-20. Efter det ska jag träffa min underbara Carro. Hon ska komma till jobbet när jag slutar så tar vi en promenad. Vi har en massa att prata om! =) Så jag taggar!

Imorgon blir det jobb igen fram till sju, och sen fest! Johan har inflyttningsfest så jag ska fara dit. Är sjukt peppad, nu var det länge sen jag var ute och roade mig. Nicke ska vara hemma med Nova, vi hade ingen som kunde vara barnvakt.
Så jag får försöka roa mig på egen hand.

Igår såg vi en av dom dåligaste filmerna jag sett. Den hette Rovdyr, en norsk skräckis? Totalt värdelös, och slutet var helt sjukt. Ändå har den fått recentioner om att vara en av skandinaviens bästa filmer. Kan då verkligen inte förstå vad dom tänkte då.

Nu vaknar lillan så jag ska ta hand om henne en stund innan jag måste åka. Bjuder på en bild på världens finaste tjej!




Kommentarer
Postat av: Miia

Jag kan alltid vara barnvakt! det vet du!! :)

2009-07-17 @ 18:51:10
URL: http://mariastjernfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0