Torsdag morgon v.33+6

Har jag sagt att jag hatar morgonar? För det gör jag. Speciellt då man ska upp tidigt för en heldag på skolan och man knappt har sovit något under natten. Börjar bli grymt irriterad på att jag inte kan sova. Men kanske hade jag för mycket pirr i magen föt det. Var och kikade på tre lägenheter igår, och vi bestämde oss för att ta en av dom. En trea på lite mer än 90 kvm!!! Inte liten alltså. Det var en fyra från början, men så slog dom ut en vägg så köket blev ännu större. Alla rummen är gigantiska, så jag vet inte hur vi ska möblera. Kommer måsta köpa tokmycket nytt. Men det får bli ett senare bekymmer. Det var även en öppenspis i vardagsrummet, men den går inte att använda. Men helmysigt ändå! =)

Men jag är helnöjd iallafall, ska dit på lördag och skriva kontrakt, och höra om vi kan börja tapetsera och måla då. Det var ett krav jag hade, jag vill ha nytt på väggarna. Och det måste ju som göras innan den första då vi flyttar in, eftersom jag inte kan bo där under tiden. Jag är heltaggad! Kommer dock kännas lite tomt, nu är man ju van vid att bo många. Men det ska bli grymt skönt, äntligen blir vi vi två igen, eller tre när bebben kommer.

Igår efter lägenhetsvisningarna var det dags för hockey, superkul att Elin ville följa med. Hoppas hon hakar på nästa onsdag igen! =)

Nä, om man ska göra sig färdig och dra sig mot skolan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0