Torsdag kväll v.34+6

Tänkte slänga in en uppdatering för att visa att jag fortfarande lever, det var ett tag sen jag skrev. Men nu är jag inne i en liten bloggsvacka, då allt bara känns drygt. Men det får vi se till att ändra på.

Är grymt trött just nu, vill bara lägga mig och sova. Det har varit fullt upp idag, först skola och sen blev det jobb i lägenheten. Nu är alla väggarna slipade, tapeterna nerslitna och golvet täckt så nu är det bara att sätta igång.
Imorgon ska jag på möte om hur jag ska göra med skolan när bebben kommit. Måste se till att det blir klart imorgon. Efter har vi näthandel, och senare blir det middag på kinarestaurang med mamma och syskonen. Helmys! =)

Orkar inte skriva mer, har fullt upp med att försöka hålla ögonen öppna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0