Torsdag kväll v.31+6

Nyår igår då, den var helt okej. Var mest bara hemma, och gick en sväng ner till stan vid tolvslaget. Mäktigt med alla raketer det var där, och sjukt med folk. Nicke lekte även svarttaxi en stund, så vi fick in lite extra pengar, inte dumt det. Vi gick och la oss vid halv fyra tror jag, och klev upp vid elva imorse. Annars har det inte hänt så mycket idag, var en sväng med Nicke till hans jobb och hjälpte han lite när han jobbade.

Ikväll blir det att skjutsa Nadja lite överallt, ttyp till busstationen, den lyckoosten åker bort ikväll. Dock bara till örebro, men ändå. Ska fråga om hon kan packa ner mig i hennes väska, det skulle vara guldvärt att få komma bort från allt ett tag. Är grymt less på det mesta just nu faktiskt.

Imorgon blir det att vara med Elin, ska först på stan, sen ut och äta och sen en helkväll tillsammans. Har dock inte bestämt vad vi ska hitta på, men det löser sig nog. Har iallafall fått låna Nadjas lägenhet imorgon, så då har vi nån stans att vara. Nicke åker till sthlm imorgon bitti för att se hockey, så det blir att sova ensam igen. Kommer kännas tomt. Men men, sånt är livet.

Det känns som att jag har hur mycket som helst jag skulle kunna skriva, men jag vet inte vad just nu. Är helt borta i huvudet, och orkar verkligen inte tänka så mycket just nu.

Imorgon är det ny vecka, går in i v.33. Så det blir en ny magbild, ska bara komma ihåg att ta den. Idag har det iaf varit full fart inne i magen, har nästan inte fått en lugn stund. Samma sak var det igår, min lilla skrutt ville inte vara stilla <3 Åh, mamma älskar och längtar efter dig!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0