Torsdag dag v.35+6

Provet i morse gick ganska bra, känner mig faktisk nöjd. Så det är skönt, har gruvat mig lite för hur det skulle gå, trodde inte att jag kunde någonting. Men det gjorde jag tydligen.
Nu är jag hemma, ligger och slappar i sängen och ser på film. Har sån jäkla huvudvärk, så jag hade tänkt försöka vila bort den. Ser på I am Legend, med Will Smith. Har hört olika saker om den filmen, vissa tycker den är totalt värdelös, medan andra tycker den är skitbra. Har inte hunnit se så långt så jag kunnat bilda mig min egen uppfattning. Men det kommer väl.

En barnmorska från spec. mödra ringde imorse, har tid för ultraljud halv tre idag. Ska bli skönt att få se om lillskrutten vänt sig själv, eller om den behöver hjälp med det. Ska bli helt underbart att få se lillen, det är en jäkla speciell känsla att kunna se h*n där inne. Så jag är supertaggad, lite nervös dock. Men det ska nog gå bra.

Aja, tänkte bara slänga in en snabb uppdatering, får skriva mer sen. Nu ropar sängen på mig, så jag ska krypa ner under täcket igen! =)



Längtar tills du kommer ut till oss,
mamma och pappa älskar dig! <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0