Tisdag morgon v.35+4

Jag var uppe tidigt idag, nicke ringde och väckte mig klockan åtta. Och då var det bara dags att vakna, trots att jag är ledig idag. Men jag behöver plugga, så det blir en heldag till det. Har psykologiprov på torsdag, och matteprov på fredag. Just nu sitter jag och gör en massa instuderingsfrågor till psykologin, om alla dessa jävla olika perspektiv och viktiga männsikor. Hoppas det hinenr fasta i hjärnan, så att jag inte sitter där och inte kommer ihåg något på torsdag.

Sen klockan ett är det dags för att åka till barnmorskan igen. Idag får vi se om lillskrutten vänt på sig självmant, eller om dom måste vända på den. För två veckor sen hade den inte gjort det, och nu när det abra är en månad kvar måste den ligga med huvudet neråt. Så det är bara att hålla tummarna, får skriva och berätta hur det gick sen när jag kommit hem.

Ikväll blir det förhoppningsvis att tapetsera lägenheten, eller inte jag, utan nicke och några. Hoppas det blir av, så vi kan börja flytta in snart. =) Var där igår och slet all tapet i hallen, spacklade och jag målade alla lister och så. Jga blir så nöjd.

Nä, nu måste jag fortsätta, nu när jag kommit igång och är någorlunda taggad. Sen blir det en lång, skön dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0