Tisdag dag v.34+4

Hade tänkt vara duktig idag och städa och tvätta, synd bara att man är så morgonseg. Men lite ska jag se till att hinna med iallafall. Ikväll blir det att åka till nya lägenheten och börja riva tapeter, allt ska bort. Kan inte säga att jag är särskilt peppad på det, men det måste ju göras. Tänk vad fint vi kommer ha det när allt är färdigt! =) Var där en sväng igår kväll för att hämta nycklarna och börja planera lite hur det ska se ut. Tror att det kommer bli skitbra!

Annars har jag inte så mycket att skriva, känner mig inte alls på humör för ett långt inlägg idag. Ska fixa upp bloggdesignen så som jag vill ha den, då kanske man blir mer peppad på att skriva.



MAMMAS ÄLSKLING!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0