Tisdag dag v.32+4

Usch vad seg jag känner mig idag, det blev en lång natt. Var uppe och såg VM-finalen i hockey inatt, och den slutade inte förrän vid halv fem. Och självklart, hur trött jag än är, tar det så lång tid att somna. Idag har vi inga planer, förutom hockey ikväll. Var länge sen jag var på en match, så jag måste nästan åka dit. Plus att vi fått en massa biljetter av pappsen i julklapp, så dom måste vi ju använda upp. Tänkte hoppa in i duschen strax, så jag är någorlunda färdig då Nicke kommer tillbaka från jobbet. Stackarn var tvungen att åka dit ett tag, dock bara för en halvtimme eller nåt sånt.

Imorgon börjar skolan, kan inte säga att jag är särskilt peppad, usch nej. Men nu ska jag ge mig fan på att göra färdigt allt, så jag inte har så mycket då bebben kommer. Måste även komma ihåg att boka in ett möte med min mentor och rektorn, och försöka komma fram till hur vi ska lägga upp allt under våren. Vill verkligen försöka göra färdigt så mycket som möjligt, vi får väl se hur det kommer gå.

I morgonkväll ska jag iallafall till Mia på tjejkväll, med middag och en massa snack. Det skulle även komma en tjej och visa upp en massa hudvårdsprodukter som vi får testa osv. Kommer dock inte ihåg vad Mia sa att det var för märke, så det ser vi imorgon. Måste säga att jag är grymt taggad,det ska bli superkul! =)

Nja, nu blir det att gå och göra mig färdig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0