Söndag dag v.34+2

Söndag idag, och det känns. Söndagar är en riktig tråkig dag, ingenting att göra. Alla man gör är att vänta och gruva sig inför den nya veckan, med skola och så.
Idag hade jag tänkt fara och hjälpa Elin å Robban att flytta, men det behövdes inte. Får se om jag tittar förbi lite senare, är lite småsugen på att se hur lägenheten ser ut. Vi var och skrev kontrakt för våran igår iallafall, och det kändes bara bra. Började planera lite smått över hur vi ska tapetsera, skulle få nytt i hela lägenheten. Förhoppningsvis får vi nycklarna till helgen, så vi kan börja lite smått. Jag får ju inte bo där under tiden det målas å så, så vi vill bli färdig med det så fort som möjligt så vi kan börja köra grejor. Ska bli så skönt att flytta och att det bara blir jag och Nicke igen, har saknat det. Sen är jag grymt peppad på att få det precis som vi vill, med nya tapeter och allt.

Igårkväll blev det bio med Nicke, såg den nya Wallander. Helt klart värd att se. Hann även med att spela kort med Jossan också innan det var dags för sängen.
Annars har det varit en lugn helg, fast dåligt med sömn. Hoppas det går över snart.

Nu ska jag upp och baka något, dom är sugen på fika där uppe. Lägger in veckans magbild också, nu är det ju bara 5 veckor kvar, helt otroligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0