Söndag dag v.32+2

Tänkte göra en sammanfattnign av helgen, eftersom jag uppdaterat så dåligt. Men jag ahr varken varit på humör eller haft lust. I fredags blev det stan med Elin, köpte 2 pyjamasar till bebben, supersöta! Vi käkade middag på Subway innan vi åkte hem till Alex. Äntligen lyckades jag ta mig dit, han har ändå bott där i drygt två år tror jag, utan att jag kommit och hälsat på. Han bjöd på fika också, chokladrulltårta och chokladbollar. =)
Sen åkte vi till Aije, gjorde inte så mycket, kollade bara på Tv och snackade och sånt typ. Sen äntligen, åkte vi och träffade Mia och hennes lille Rasmus. Var supertrevligt, kul att äntligen kunna snacka bäbis och graviditet med nån i min egen ålder. Fick en massa bra tips och råd. Fick dessutom också en massa massa bäbiskläder, så nu har vi nästan så det räcker och blir över. Iallafall i den lilla storleken. Hoppas att jag får en liten bebbe, så den inte hinner växa ur allt så snabbt så jag inte hinner använda allt.

Kvällen kunde ju ha slutat bättre, men jag tror vi löst allt. Men trots det känns allt så konstigt, kan inte sätta fingret på vad bara.

Igår blev det hellugnt, var bara hemma. Kollade på ishockey och film under kvällen. Och idag har vi inte hunnit så mycket, var en sväng upp till Nickes pappa bara.

Slänger in en bild på magen, nu när jag är i v.33.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0