Onsdag morgon v.35+5

Gud vad jag saknar tiden då jag var morgonpigg, och det inte spelade någon roll hur tidigt jag klev upp. Nu är klockan strax efter åtta, och jag känner mig helt död. Men ska göra ett ryck, har en massa plugg som måste fixas innan jag drar iväg till skolan. Rättskunskapen börjar halv tolv, så lite borde jag hinna med.

Hade velat roa er med att berätta vad för roligt jag ska göra ikväll, men det händer faktiskt inget. Ska plugga psykologi och matte som en tok hade jag tänkt, medans älsklingen är och tapetserar lägenheten. Började faktiskt köra lite kartonger igår, så det känns verkligen som att det snart är dags. Peppar fortfarande helgen, då vi nog blir färdig med allt!

Var ju hos barnmorskan igår, och lillbusen har inte vänt sig och lagt sig med huvudet neråt. Allt annat såg bara bra ut, vilket var skönt. Men nu blir det ett ultraljud och sen ett försök till att vända på bebben. Det blir nog ibörjan på nästa vecka, väntar på att spec. mödra ska ringa så vi får en tid. Hoppas det funkar med vändningen, eller att den vänder sig själv innan. Det är bara att hålla tummarna nu. Annars så är det full fart, knappt en lugnt stund i magen. Det är helmysigt, men lite irriterande då man försöker sova. Men det är väl bara att vänja sig med mindre sömn.

Nu blir det en dusch, sen ska jag plugga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey gumman, det verkar som det går bra med graviditeten :) .

Jag saknar dig vi måste ses!

2009-01-28 @ 18:12:26
URL: http://madeleeinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0