Onsdag kväll v.35+5

Nu känns det att det är på god väg med lägenheten, killarna är och tapetserar för fullt nu, och bra blir det kan jag lova! Har varit där hela eftermiddagen och städat, har även börjat packa upp lite kartonger, typ alla köksgrejor och sånt. Är supertaggad på att flytta in på riktigt nu! Var på stan med Nadja en stund efter skolan också, alltid lika trevligt. Dock var båda less och nog inte alls på humör, så det blev en kortis. Tur att jag har en snäll syster, hon bjöd mig på korv. =)
Hann även kika en massa på bäbiskläder (som vanligt!), och nog hittade man en massa fint alltid. Men köpte ingenting idag.

Nu börjar jag känna paniken, prov i morgon men ingenting fastnar. Det verkar inte spela någon roll hur mycket jag än pluggar. Men jag SKA fixa det, det har jag intalat mig själv. För det måste göras. Matteprovet på fredag vet jag dock inte hur jag ska kunna lyckas med, det känns som att det är viktigare att plugga psykologi. Men jag får köra hårdträning imorgon kväll.

Just nu är jag på klagohumör, har ont överallt och är less. Nu börjar det kännas ordentligt i ryggen, och det börjar bli tungt att gå långa sträckor. Men som tur är är det ju inte länge kvar till min lilla bus kommer ut. Går ju in i vecka 37 på fredag, så ni dröjer det inte alls länge. Full fart är det då i magen, det blir inte många lugna stunder. Och jag som tyckte att den var super aktiv i mitten av graviditeten, men tji fick jag. Nu är det ännu mer. Men en spark innifrån kan verkligen lysa upp tillvaron då man är på dåligt humör. Man blir alldelens varm i hjärtat!


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: kändes som det var nyss man fick veta att du skulle få barn. Va bra att allt är bra. Med mig är det fint, dock är jag förkyld! Hoppas vi hinner ses innan den lilla kommer ut, annars kanske man få komma förbi när den fötts med något lite paket :).

Kram

2009-01-28 @ 21:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0